Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazartesi, Aralık 31, 2007

yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl heeerkese kutlu...

eee bitirdik de nooldu? bokumuz da boncuk mu çıktı? Ben nedense doğum günlerimde değilde yılbaşlarında yaşlanmış hissediyorum kendimi. Bööle buruk buruk oluyorum ama ilk defa bu sene olmadım buruk buruk. Bayağı sıkıntılı geçti 2007, kararlar yılı oldu (ki hala karara bağlanamamışlar var). Umarım bu sene de uygulama yılı olur daha bir boka batar burnum. içimizden ne demek geliyor, "Hay 2007'ninde 2008'inde , gelmişine de, geçmişine de...."

2 yorum:

Unknown dedi ki...

benimde yeni yılla ilgili daha geyik bi durumum var.tarih yazarken acaba hangi yıldayız.şimdi 2008 miyiz.bunu en çok iş yerindeyken yapardım.ve bu duruma gıcık olurdum.
yaş konusunda aynen katılıyorum.ayrıca kırimıs dan nefret ederim.heryerin kırmızı donlarla ve noel babalı abidik gubidik süs eşyalarıyla dolmasına da gıcığım.
geyik geyik yok yeni yıldan sağlık mutluluk beklenmesine ,başarılı ve barış dolu bi yıl olmasına...cık cık cık .yahu neymiş bu yeni yıl beya.gıcığım ben bu kırismisa gıcığım.
(daha gıcık olan varsa yazsın.kendimi yanlız hissetmeyeyim.)

Tosbaa dedi ki...

Bir tek piyangodan amorti bile çıkmamasına yanarım ben. Gerisi ütopya. Gıcık olacak kadar bile umurumda değil, kırmızı don giymiş sarhoş insanların fantazileri.

Her şey bir yana Bankalararası Kart Merkezi'nin yayınladığı verilere göre sadece 30-31 Aralık tarihlerinde T.C. sınırları içinde $480 milyon harcanmış. "Şu çılgın Türkler'in çılgınlığının tüketim olduğuna eminim artık. Hatta bunu umursayıp gıcık bile olabilirim. :)))

Mutlu yıllar....