Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazartesi, Aralık 17, 2007

pozitif - negatif

Ne farkettim kendimde, ben ihtiyacım olduğunda mükemmel bir biçimde etrafımda sehpa yaratabiliyorum. Cidden, kıçımı bile kaldırmadan elimi uzatma mesafesindeki herhangi bir şeyi çekip kendime sehpa yapıyorum.

Justine ile takıldık bugün. Çok mutluydu bense bir o kadar sevimsizdim. O sırıttı durdu hemstır gibi sürekli ben de somurttum gergedan gibi. Ne kadar pozitif geldiyse bir o kadar negatif aşıladım ona. (bu arada tdk'ya baktım "pozitif" ve "negatif" türkçeymiş, gerçi "olumlu - olumsuz"da kullanabilirdim ama yine de türkçeye sadık kalmışım) Hoşuma gitmiyor insanlara negatif düşünceler aşılamam, negatif olduğumda görüşmesem mi insanlarla acaba?

Var yine sıkıntı, var...

8 yorum:

justine_therese dedi ki...

a benim cancanım... saçmalamayasın. senden aldığım aklın yerini tutamaz bişicikler. ama bigün pozitif pozitif dolmabahçede araba içinde çay içicez. sözün var...

Onur dedi ki...

justine: Trakya'nın böğründen mi koptun? Üj bej zaman geçsin içeriz be çayımızı. Hüpletiriz be...

Adsız dedi ki...

ilk başta elini kestini varsayarak konusuyorum oldu ise böle bişiy geçmiş olsun....
pozitif negatif insanların gün içinde olan olayların üzerimizde yarattığı stres weya sewinçlerimiz bence...arkadaşlarınla görüşerek bu durumları paylaşır derdine derman weya sevincine ortak edersin...

bu arada bir zaman ararsan çok sewincem kapsama alanı dışı arkadaşım :D

Adsız dedi ki...

Sevgili ruhsuz ve mutsuz arkadaşım NGU :) Neyse , elini kestiğini düşünmekteyim , umarım o sıvı başka bir yere aittir. Örnek vermek istemiyorum :)

Direk seni bu ortamda sorguya çekeyim , derdin nedir paylaş abicim desem yer misin? Yemezsen beni ara :) Mutsuz olma , çünkü mutsuz negatifken çekilmez oluyorsun. rakamsal değerleri katmak istemiyorum hiç çekilmiyorsun anla !!!

Dolmabahçe ibaresini okudum , anılarım canlandı.Tabii senin haberin yok başıma neler geldi oralarda.:)Para versen oraya giderim ama parayı nakit versen iki kişi araba da çay içmem :) Neden diyeceksin merak edeceksin , bir ara görüşelim ;)

TDK yi sallayın gitsin , memleket elden gidiyor hala TDK diyorsun. :) Tövbe tövbe :)

Onur dedi ki...

türer ve sadist bebek: Allah sizi davul etsin.

Adsız dedi ki...

Amin!!!! :):)

Tosbaa dedi ki...

Düşüncelerin kartezyen koordinat sisteminde orijin noktasına göre (-) ya da (+) şeklinde tanımlanması tuhaf bir paradigma. Bu yüzden, yorma güzel kafanı, seninle görüşmek istemeyen olursa zaten belli eder. :P

Ayrıca, durumun vehametini anlamak için sana bir mihenk taşı belirleyeyim. Sevgili Sado ile dertleşecek duruma düşersen, bil ki durum vahimdir ve daha bu aşamadan sonra gitgide vehamet artacaktır. :) Benden uyarması.

@Türer: "The Secret" vb. tarikatlara kaybettiğimiz arkadaşlar listesine seni de ekleyesim geldi nedense, bu mesajından sonra. :)))

Cümle alemin bayramı mübarek olsun.....

Adsız dedi ki...

benide tokmakkkkk..