Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazartesi, Aralık 24, 2007

Hastayım hastaa.....

ben hala hastayım. geçen pazartesiden beri. Garip bir grip geçiriyorum. Geçen hafta boğaz ağrısı ile başladı, halsizlik felan derken beni yatağa atmaya kalktı. Ben senin bildiğin hastalardan değilim dedim girmedim yatağa. iffetimi namısımı korudum hatta ilginç atom tedavi yöntemleri ile biraz toplayıp bayramda kamyon şöförlüğü bile yaptım mütemadiyen ama bugün tersimden geldi kalleş. Sabahtan beri kargo poşetleri cebimde kusa kusa hareket ediyorum. midem çıktı dışarı. Taktik neydi, hiç yiyip içmezsen hiç kusmazsın. Öyle yapıyorum şimdi, güzel kusmuyorum ama güçsüz kaldım şimdi de! Dedim ya ters köşe yaptı diye. Amacı o, beni güçsüz bırakacak yemek yedirmeyip sonraa hooop doğru yatak. Artık son ihtimal, bedenimi alabilirsin ama ruhumu asla moduna geçerim. Çok pis bir virüs. Benden zeki eşşoolusu... inanmayan yada zekanı sınamak isteyen varsa buluşalım yüzüne hapşırayım.

Bir pundunu bulup fotoğrafını çektim benim telefonla. Ahanda yandadır. Muhtemel tedavi veya kurtulma yöntemi bilen varsa yazsın. Ama kıçından uydurup beni maymun edecek arkadaşlarıma şimdiden teşekkür edip "bi gidiin allaaanızı severseniz" demek istiyorum.

not: Kargo poşetlerinden harika kusma torbası oluyor. Öncelikle dışarıdan göstermiyor, açıp kusması kolay, kustuktan sonra tuvalete falan boşaltması kolay, sıçratmıyor, beleş. Özellikle fillo kargonun 2 nolu boyutunu tavsiye ederim.


- Show quoted text -

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Eee en sonunda olması gereken buydu ama kabul et

1) karda yatarsan
2) motora binersen
3) Beşiktaş civarlarında sürtersen

benim bildiklerim bunlar. Geçmiş olsun diliyorum gerçi sağlam geçmiş sana :)

İlaç konusuna gelince , sadece 2 paket kısa CAMEL derim. 24 saat içinde hiç bir şeyin kalmaz. :)Geyik bi yana da git bi doktor a görün.Tavsiyem Kızılay derim.

Neyse sen dinlen , ben gene sana saydırırım :)

justine_therese dedi ki...

bunlar hep beni inatla dolmabahçede üşüttün diye oldu... ama bak ben turp gibiyim... nihoho!!!

Onur dedi ki...

ulen biz de arkadaşlarımız var diye seviniyoruz, şunlara bak herkes nasıl kendine malzeme çıkarıyor. Bi iyileşeyim ben hele, bekleyin siz bekleyin...

Tosbaa dedi ki...

Kuş gribi virüsünün fotoğrafını "çekmişsin" de, bunun altında çapanoğlu aramak lazım. Kamuoyu açıklama bekliyor! Bu esnada, Türk Delikanlıları Federasyonu tarafından yapılan açıklamada kuş gribinin delikanlılığın kitabında yer almadığı da vurgulandı.

Tedavi olarak da doğanın en güçlü savaşçılarından olan vücudundaki antikorlara güvenmeyi ama onlara destek olmayı (bkz. greyfurt, sıcacık çorba, cumba yatak... vb.)da ihmal etmemeni önermem gereksiz olur sanırım. :) Kısacası, "Yengeye" söyle sana çorba yapsın bu akşam. Knorr tavsiye ederim.*

Sevgiyle kal...

*(İpek okursa da kulaklarımı çınlatsın amacıyla yazılmıştır.:P )


P.S. Kargo poşetine kasana kadar direk kafanı klozete sokup ihtiyacını giderdikten sonra temizlemek daha da kolay olur herhalde. :)

Unknown dedi ki...

bak lohusa yatağımdan bile şifa dağıtıyorum.kıyamadım huyum kurusun.hala iyileşmediysen eğer kusman için nane limon birebir.cırcır varsa kuru türk kahvesine bir kaç damla limon sık tadı iğrenç ama yarım saatte geçirir.gribin için 1 aferin 1 gripin ve sarınıp terleyeceksin.terle ancak mikrobu atabiliyorsun.ama bu pis hastalıktır ya doktor eli değecek yada sağlam dinleneceksin.
dip not:ipek e söylede bi çorba yapsın diyenlere yahu kızda çalışıyor ne yapsın.
bu adam kara yatmış k.çı donmuş herhalde hasta olur.
acık k.çını kırda evde otur.

Onur dedi ki...

işte insan bu yüzden hasta olmaktan nefret ediyor. Herkes yok limon sık, yok greyfurt fitle, yok bit bit, yok fit fit, akıl veren çok, biri demiyor geleyim de onur'a bakayım, bir tas çorba yapıp ellerimle içireyim. Kafasına vura vura iyi edeyim. Şerefsizim bir daha hasta olmayacağım!