Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Çarşamba, Aralık 12, 2007

Tut ki mucizeyi kuyem...

Emre'nin bariton sesini hayal etmeye çalışınca aklıma en nefret edilen sesler kategorisi geldi. Şöyle bir top 10 yapiim diye düşündüm ama on tane bir araya getiremedim. Vatana millete hizmet olsun diye yazıyorum.

1. Demir çatalla porselene yada yine demir tencereye çizik atma sesi.
2. Gece uyurken kulağa gelen sivrisinek sesi.
3. Mikrofonda konuşma yaparken amfiden gelen ve bir anda yükselen "viiiiik" sesi.
4. Diş gıcırdatma sesi. (gıcığım gıcırdatanlara)
5. Yıldız Tilbe ve Ferdi Tayfur sesi. (ikisi düet yapsa tam süper olacak!)

Benden bu kadar varsa aklına gelen yazsın.

Bir konu daha var: "ne olacak bu beşiktaşın hali?" haliyle bu konuyu fazla irdelemeyeceğim. Akşam maçtan sonra eve dönerken biraz düşündüm, ben seviyorum bu başarısızlıkları. Başarısızlığa rağmen sevmeyi de seviyorum. Sahiplenme oluştu herhalde. Para basıp kombine de aldım ya kulübü satın aldım sanki öyle sahiplendim. Sonra da yenilince kızmadan hoş bir tebessümle kabulleniyorum başarısızlığı. Biraz arabesk durumları oluyor ama ne demiş ünlü düşünür Joan Emmanuelle Petit : "Kaderin böylesine yazıklar olsun"

7 yorum:

Unknown dedi ki...

gecenin bi yarısı öten ve susmak bilmeyen araba alarmlarına illetim bende.ya kerdeşim taktırdın bari bi bak .kulağının üstüne mi yattın beya.

Tosbaa dedi ki...

Ezik ve karga sesli bir dombili olduğumun bilincindeyim, fakat en nefret edilesi sesler kategorisini çağrıştırarak, az sayıdaki varoluş dayanaklarımdan biri daha yokoldu. Alacağın olsun...

Ceza olarak, dizedeki ilk kelimenin "Tut ki" değil "tûtî" olduğunu ve papağan anlamına geldiğini söyleyeyim. Kuyem de "guyem olacak" Dizenin tamamının meâli, "Mucizeler söyleyen bir papağanım" olmalı. Konu açılmışken, Türkçe kılığına sokulmuş tamamen Arapça gazellere kıl olduğumu da belirteyim.

Gıcıklık 2: 8-0 yenilen takım Beşiktaş mıydı? Cidden bilmiyorum aslında. Malum, futbolun "F"sinden anlamam ve işim de olmaz. Yine de "Daşlıbeşik" ise kombineyi devredip Mersin İdman Yurdu'nu tutmaya başlaman ruh sağlığın için daha iyi olur. :)))

Sevgiyle kal....

Onur dedi ki...

Gül: 10 numara bir tespit. Ben ki gecenin 3'ünde üşenmeyip aşağı inip, polis çağırıp, polis nezaretinde adamın arabasını tekmelemiş insanım.

tosbaa: uzun süredir uğramıyorum diye mi gıcıklık yapıyorsun? Bu sefer yalnız gelmeyeceğim ama!

Adsız dedi ki...

daşlıbeşik olayına yarıldım emre harika buldun walla..ee demişler çarşı 9 a mı karşı diye..buarada tosbaya yanlız gelmicem dedin ya bizde tosbanın yanına geliriz ama bize gerek kalmaz herhalde seni çöp bidonunda bulmayalım...en sonunda BJK taraftarı bilinçleniyor sewindirici ama bence Vestel Manisa alsaydın kombine en azından hayra vesile olurdu:)))

Adsız dedi ki...

@Gül : İkamet ettiğin yerle ilgili bir durum.Üzgünüm.

@Onur : Sana "dürzü" diyorum başka da bir şey demiyorum. Bilmem kaç yüz milyarlık bir ev de oturuyorsun , istanbul un en güzel semtlerinden birinde ikamet ediyorsun ve 13. kattan işin gücün yokmuş gibi aşağı inip adamın arabasını tekmeliyorsun. (polis de taraftar konumunda bide) Eee ben sana dürzü demeyecem de ne diyecem DÜRZÜsün işte. Tövbe tövbe..

Aynı hareketi benim arabama yapsan,seni önce ıslatır sonra bi temiz döverim -ki acısı ırzına kadar işlesin diye. Bunun ikinci yarısı olarak da sevgili Kitty nin tamponuna bağlar TEM e çıkar 180 basarım. İstersen yanlışlıkla bir dene :) (gerçi kitty de alarm a ait herhangi bir cihaz yok. :) )

Yaptığın hareket güzel de gereksiz ekşın olmuş. Benim anlamadığım 13. kata o ses nasıl ulaşıyor? Ben 5. kattayım ve arabayı bırak Cooper S in egzoz sesini bile duymuyorum.(34 S XXXX - 365 HP - Amerikan Egzoz vs...)

Neyse umarım böyle dürzülükler yapmazsın. Atalarımız boşuna dememişler "ya bu deveyi güdecen ya da bu diyardan gidecen." :)

BJK konusunda duyduğum tek yorum , sen daha iyi bilirsin , çarşı 9 a doğruymuş , doğru mu ? :)

Onur dedi ki...

sadist bebek: olm o olay ipek'in eski, şirinevler'deki evinde oldu.

Adsız dedi ki...

O zaman yap tabeee. Ben şu an ki oturdugun yerde sandım :)