Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Cuma, Aralık 07, 2007

Abim evin tek çocuğu


"Abim Evin Tek Çocuğu - Mio Fratello E Figlio Unico" gidin. Çok ciddiyim gidin. izleyin. Ama mümkünse son seansa gidin, sonra paşa paşa gidin evinize yatın. Sabah kalkın hala italyanca şarkı söylediğinizi görürsünüz. Film hakkında yorum yapmıyorum sadece git diyorum. Bi laf dinle yaa... Bu fakirden de dualarınızı eksik etmezsiniz..


Dün ne oldu? Combo Can babamdaydı, öğleden sonra işe geldi, benim fit fit bi işim vardı, bindim combo'ya gidiyorum, aaa gariplik var, arabada müzik çalıyor?! Bilmeyenler için, babam müzik dinlemez, rakıyı biraz kaçırırsa şarkı söyler ama dinlemez. Ben en son dinlediğini hatırlıyorum, 80'li yıllardı, TRT'de "Gönül Telimizi Titretenler" adlı bir alaturka program vardı, işte koro yanyana dizilmiş trt formatı şarkı söylüyor. Onu bana videoya çektirir onu izlerdi. Arabada da bir adet muazzez abacı bir de yıldırım bekçi kasedi vardı. O araba da satıldı o zaman. Sonra yaklaşık 20 yıldır babam müzik dinlemedi. Hep ntvradyo, hep haber dinledi, ekonomi dinledi. Dün arabayı aldığımda radyo karmaturka dye bir alaturka radyosu açıktı. Bir garip oldum, babam kafasında çalışmayı bırakıyor herhalde diye düşündüm, ellemedim radyo kanalını, bir hoş seda içinde, huşu içinde, gönül telim titreye titreye gittim.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

ne hoş işte.artık adam hayatın güzelliklerinede el atıyor.babalar 5o sinden sonra değişiyo.
örnek benim babam.asla hiç bir maçı kaçırmayan anneme bile kafa tutan o pamuk gibi babam.sırf ben seyretmek istemiyorum diye kavak yellerini izlemeye bile katlandı.hee bide aynı saatte kurtlar vadisi olmasına rağmen.yani hiç vazgeçemediği 2 süper seyir.canım babam.

Onur dedi ki...

eee ver artık adamın kucağına o zaman torunu...

Unknown dedi ki...

zati az kaldı 9 ayımız doldu.artık bugün yarın gelir.
bence sizde verin adamın kucağına torunu.oyalansın.
dip not:aldıramadığın herhangi bişi yada söyleyemediğin herhangi bişi.
bebek bekliyoruzun ardından söyle otomatik olarak gerçekleşiyor.pek eğlenceli ve karlı oluyo.

Adsız dedi ki...

italyan sinemasına gıcığım genç. sebepsiz... elimde değil.

Onur dedi ki...

gül: yok artık le brown james!

Castin: italyan sineması da sana gıcık.

Tosbaa dedi ki...

Filmi izlemek benim güncel boyumu aşar da İtalyanca şarkı söyleme paradoksundan ben de naçizane muzdaribim. Neredeyse bir aydır, mütemadiyen, sesli bir şekilde Verdi'nin La donna e'mobile'sini söylüyorum. Bas-Bariton hatta direk bas sesli bir karga olduğum için de komik oluyor elbette. Kargalık bir yana, resmen kafayı tamamen yediğimin kanıtı bu olsa gerek. :PPP

Neyse, sadede dönelim. Böyle entel-dantel filmler önererek Bayrampaşalılığından uzaklaştığını hatırlatarak titreyip özüne dönmeni öneririm. "Dönmeyecem" böyle iyi diyorsan Les Invasions Barbares'in dahil olduğu üçlemenin son filmi L'Age des Tenebres de çıktı. Bulursan, görürsen, denk gelirse izlersin işte. :)))

Sevgiyle kal...

P.S. "La donna è mobile", kabaca "Kaypak hatun" benzeri bir anlama geliyor. Tanıma uygun "bir" hatunu düşünerek, sözleri anlayarak söylenince acaip anlamlı bir parçadır kendisi. :DDD

Onur dedi ki...

yok bayrampaşalılığımdan uzaklaşmadım aksine filmdeki karakter bayrampaşalı gibi hareket ediyor diye özümsedim kendisini.
L'age des tenebres'i edinene büyük ödül, 5 YTL (evet, evet yanlış okumadınız tam 5 YTL, yazıyla "beş" ) veririm Dvd'si için buradan duyurulur.

Tosbaa dedi ki...

Divx'ine 5 YTL desen anlarım da DVD'si için o paraya arama kutucuğuna yazmaya bile tenezzül edilmez. :)))

Şaka bir yana, sadece 1-2 festivalde sınırlı gösterim şansı bulmuş. Henüz yaygın dağıtımı yok. Bu tip bir film ne kadar yaygın dağıtılabilirse tabii.

Sevgiler...