Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazar, Kasım 18, 2007

Yemek mi yaptım terapi mi?!

Cumartesi için ilk toplanmamızı yapacaktık yeni organizasyon da ve ben her s.kim hıyar diyene tuzla koşan bir insan olarak ilk gönüllü olmuştum. Mesele neydi, kim de toplanıyorsak o yemekleri yapacak, diğerleri gelecek tüm gece yiyip içip muhabbet edilecekti.

Dün işe gitmedim, sabahtan alışveriş vırt zırt yapıp eve döndüm. Sonra yemek yapmaya koyuldum. Aslında yeteneksiz değilimdir yemek yapma konusunda ama yeteneğim her zaman yaptığım omlet ve makarna türevlerinin ötesine hiç taşınmamıştı. Yok yemek kitabıydı, yok anne aramaydı, bu fırın nasıl çalışırdı, büyük tencere neredeydi derken, açtım müziğimi, sabahtan akşama kadar soydum, doğradım, pişirdim, haşladım, kızarttım, temizledim, çalan şarkılara eşlik ettim, kendimden geçtim, sonuçta ortaya bir koca tencere yuvalama çorbası, adını bilmediğim bir tür köfteli, patlican, patates, domates, biberli fırınlanmış kebabımsı bir şey, mantarlı makarna, koca kase salata ve ayva tatlısı çıktı. (fotoları yukarıdadır).

Ciddi ciddi terapi gibiydi, hiçbirşey düşünmeden sadece birşeylerle oyalanmak. Bir mutfağa girip 5 saat çıkmamak. inanılmaz kafa rahatlatıyormuş, ben artık sık sık yapacağım, tavsiye ederim...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım çekti yeminle :) sen beni çağırma bakalım :) Neyse en azından erkekler de yemek yapabilir tezini gerçekleştirdin.Ne mutlu bize,değil mi? :)

Onur dedi ki...

isimsiz, isimsiz oldugun sürece, ben senin kim olduğunu bilmediğim sürece seni çağırmam nasıl mümkün olabilir? Ayrıca erkekler yemek yapabilir tezi diye bir şey yoktur. En iyi ahçılar, tüm kaliteli restoran şefleri (hoteller vb.) hep erkektir. hatta iddialı bir tez atayım ortaya, erkekler istedikleri sürece herşeyi kadınlardan iyi yapabilir.

Unknown dedi ki...

bak bu konuda haklısın.bi çok ahçı erkektir.ve mesutda yaptımı süper yapar.bi tost yapıyor aynı malzemelerle ben onun gibi yapamıyorum.ya da omlet.içine neler koyuyor neer.ya bu bununla olurmu ki derim ama nefis olur.tekrar katılıyorum erkekler bir şeyi eğer gerçekten isterse iyi yapıyor.ben kendi eşimden biliyorum.
peki sen tüm bunları yaparken ipek nerdeydi.bide tüm bu yemekler bitince mutfağın hali nasıldı.
bir önceki yazıdaki isimsiz benim.ama bu yazıdaki kim bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

İsimsiz olmaktan mutluyum , çünkü senin 4 bina yanında oturuyorum ve 10 küsür senedir de arkadaşınım ve sana o samimiyeti kimse yazmaz kolay kolay. Bil bakalım ben kimim :)

Güzel diyorsun hoş diyorsun örnek veriyorsun lakin bir şeyi unutuyorsun Onurcuğum , onlar eğitimliler. Bu işin okulu var anlatabildim mi?(Hem de bu ülkenin en unutulan yerlerinde) Senin ki "yetenek" ama genel anlamda erkekler yumurtadan başka bir şey kıramazlar. :) Birini örnek vermek isterdim ama hastanelik olucağım diye korkuyorum :) Neyse o anladı. :)

Asıl sen bu soruya cevap ver :) "sen tüm bunları yaparken ipek nerdeydi?" Gül hanımın klavyesine sağlık , çok güzel sormuş :)

Onur dedi ki...

el cevap: kadıköy
el cevap 2: mutfak eski halindde duruyordu.

Unknown dedi ki...

bak mutfağın eski halde olması en az yemek yapabilme yeteneğin kadar önemli bi durum.
bu arada bu isimsizi bende merak ettim valla.(aman sanki tüm arkadaşlarını tanıyorum da)bende onuru 9 senedir tanıyorum.sevgili isimsiz demek burda yanlız değilim.
onurcum tek soru yuvalama çorbası hazır dı dimi.çünkü onu tek başına yapman mümkün değil.bi kere antepli olman lazım.
hayır biliyorum da ondan konuşuyorum.