Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Kasım 22, 2007

Şimdi haberler...

Octivine menthol'ü ilk açtığımda, ilk kullanımlarda bir kaç gün sonraki kullanımlara göre daha etkili olduğunu keşfettim. (yada bana öyle geliyor)

Ciddiye almadığım insanları ciddiye almaya başladığımda gereksiz bir iş yapmışım gibi hissettim. (niye ciddiye aldıysam?)

Combo ile daha samimi konuştuğumu ama twingo'ya karşı biraz daha mesafeli olduğumu gördüm. Karakızımı ise ne zamandır ihmal ediyorum, affedebilecek mi beni? (zor ilişkiler bunlar)

Dayım insanıyla genelde yüzyüze konuşmadığımızı, hep yanyana oturup karşıya bakarak konuştuğumuzu farkettim. Yüzünü tam hatırlayamıyorum desem yeridir, hayal meyal yaniii.. (yok artık!)

Yapmam gereken ama ertelediğim işler listesi Earl'ün listesine döndü. En başta modem evin ortalarına bir yere monte edilecek(1-2 yıl oldu) , sonra bakırköy'deki kamera sistemi ayarlanacak (4 ay oldu), combo ve twingoya baktırılacak, karakıza kış hazırlığı yapılacak (çok oldu), bilgisayar odası odaya benzetilecek, çöpler atılacak (1 yıl), sonra ..... (ömrüm vefa edecek mi bunlara?)

Murat ve Emre ile görüşmeyeli uzun zaman olmuştu, özellikle Murat ile, "abicim, iki çocuğum var ellerinden öper" repliğine hala gülüyorum. (bak sen kerataya)

Tekfen'in halka arzında talebime 0 (yazıyla sıfır) hisse makul görenlerin anneleri anılacak. (adiler, alçaklar, şerefsizler...)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Octivine Menthol denilen zavazingo şu an karşımda. Direk sabahın ilk ışıklarında kullanımına başladım. Etkili mi? Evet. Geçen versiyona ek olarak "menthol"u eklemişler. UYARI : ciddi anlamda gözümden yaş geldi , ilk kullandığımda.Kullanmadan bir kere daha düşünün.Bilginize :)

Murat ve Emre ? Murat ı salla , Emre kalsın :) Zaten "uyuz" moddayım dellendirme adamı... :)

Kış henüz gelmedi ama kızların bakımını ihmal etme derim. Bknz : Düzce maceram :)

justine_therese dedi ki...

OTRIVINE MENTHOL...
hassas nokta. düzeltmeden duramadım.

Onur dedi ki...

isimsize: ya anlamyorum nasıl gözünden yaş geldi, mendeburu göz çukurlarıma kadar sokuyorum fork fork sıkıyorum bi numara yok. Benimki çakma mı acaba? polonya pazarından da alınmadı ki meret!

Castin: o bizim gönlümüzde "octivine". Ben öyle gördüm, öyle bildim aramızdaki hissiyatı anlayamazsın.

Adsız dedi ki...

"Octivine" : Walla gözümden yaş geldi.:)Dağıldım dersem yalan olmaz :) Senin ki çakma değildir de sen dayanabiliyorsundur tahminen.Sanırım senden bulaştı bu zavazingo. Bir daha yok sana yakın mesafe ilişkiler :)

Castin : Evet o bizim gönlümüzde "octivine" :) şişeyi boşalt bak feci kafa yapıyor. :) [uyarı : fazla kullanıldığında gecici körlük ve tansiyon ibresinde oynamalara sebep oluyor :) ]