Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Salı, Kasım 27, 2007

Hemistır

Girdiğim bir sitede bu uyarıyı aldım. Hehee, hoşmuş...







Gary Moore dinleyesim geldi nedense, gevrek gevrek şöyle... En son ne zaman dinlediğimi bile hatırlamıyorum ama sabah kalktığımdan beri "one day the sun will shine on youuuu, turn all your tears to laughter" diye geziyorum, dinleyeyim belki çivi çiviyi söker.

http://www.youtube.com/watch?v=Qh_k-MMsilA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ChkFtdzDKxs

bu iki video gebertti beni. Fatih Terim ingilizce konuşuyor! "in the tabela" , "you cannot didn't" dümdüz gidiyor... Allah da onu güldürsün.

Amiiiin....

11 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=AtUYMLxZ_94

bunu dinle , daha da güzel... ;)

Adsız dedi ki...

olm bırak gary mary felan,yalan bunlar gel biz senle
http://www.youtube.com/watch?v=_Ns59Bmqpms

bunu dinleyelim...

Hadi bu da kesmedi , üstüne bir de
http://www.youtube.com/watch?v=oobDQ0vdm8M

bunu dinleriz...

:)

Unknown dedi ki...

Türk Milli Takımı euro 2008'e kaldı ve futbol bizim için en kolay morfin.
Eeeey Onur ! Burdan sana sesleniyoruz milletçe tek yürek olarak :
"We don't want to see the back,we want to see the front.Everything is something happened."

Onur dedi ki...

emre_türer: Şayende bugun de tüm gün empty roomş şoylerim artık. akşam inönüde pek hoş olmayacak ama...

şadişt bebek: kim olduğunu bilmeşem de berbat nickinden kim olduğunu tahmin edebiliyorum. dünya üzerinde bu kadar şık nick değiştiren ve her şeferinde berbat nickler bulan bir şen varşındır. neyşe uzun zaman olmuş ganzın rozızın kliplerini izlemeyeli. Eyvallah.

cornelliuş: en pahalı morfin de diyebiliriz. Terim o aldığı maaşla (140 bin ytlcik) yanında bizzat ingiliz gezdirir, iştediğinde konuşturur ama hırş yapmış. "I cant didnt no didnt cant you no in me.."
(o-ö-p-r den şonra gelen harf başmıyor o yüzden ş harfini kullanıyorum bilginize)

justine_therese dedi ki...

ben terimden çok senin ş li yazılarına güldüm...

Onur dedi ki...

gülme komşuna! Bu arada "r'den sonra gelen" harfi kullanmadan yazmaya alıştım. kelimeleri ona göre belirliyorum.

Unknown dedi ki...

gerçekten ya şüper olmuşşun .şeni böyle konuşurken düşledim.gülmekten koptum koptum o kadar yani.
bu arada fatih terimin maçtan sonra 800 milyar ödül aldığını mutlaka duymuşunuzdur.futbolculara ne kadar verildiği varın siz tahmin edin.toplam da 4 milyon euro verilecekti.bildiğim kadarıyla vergi de vermiyo bu futbollular.
ama size daha acı bir gerçeği sööliyim.
sakatlar futbol takımı dünya 3.sü oluyo.verilen ödül 0 ytl.eski paraylada yenisiylede aynı kocaman bi 0 (SIFIR yazıynan).
peki ayakları tutan bu adamlara neden bu fahişe fiyatlar.sorarım.
bence futbolu bu kadar seven ve önemseyen aciz türkler (ben nefret ediyorum ve bundan sonrada daha çok nefret edeceğim) için egosunu tatmin etmekten başka bişi olamaz.libidosu alçak futbolu sevenler ve bu yolda bu kadar para harcayanlar.bööğğ

Unknown dedi ki...

hee bide şu ingilizceyi katletme ötesi olayı var dimi.ne adam ya. inanın intermeydıt ingilizcemle bile ben ondan daha güzel konuşuyorum.sanki amcam türkçeyi mükellef konuşuyorda ingilizcesi kaldı.
bide italyanca serüveni vardı dimi yanlış hatırlamıyorsam o bundan da beterdi ya.

Adsız dedi ki...

Siz Fatih Terim ile uğraşacağınıza , Beşiktaş - Liverpool maçında , "hani çarşı 9 a karşı" 8(sekiz)- 0 lik maç da Sinan Engin , oyuncu değişimi için yanında tercümanla 4. hakemin yanına gider ve tercüman orada ingilizce durumu anlatıyor. Bence Fatih Terim in bu şekilde konuşması yeterli , en azından kendini ifade edebiliyor.

Koskoca Beşiktaş menejeri , 4. hakemin yanında tercümanla gidiyor bence en büyük kayıp budur.

Dip Not : Fatih Terim in tercüman kullandığını gördünüz mü? Örnek italya , gitti öğrendi ve konuştu. :)

Unknown dedi ki...

bence tercüman kullansa daha ii olur.ziira biz terimce öğrenmek zorunda kalcaz.

Onur dedi ki...

gitti de ne kadar öğrendi nasıl konuştu? italyada manşet olacaktı adam italyancası yüzünden. Onun italyancasını italyancaya çevirecek bir çevirmen aramışlar!