Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Kasım 08, 2007

Masal masal matitas, kaynananın...

Winston Light almaya gidip bu devirde "kalmadı abi" yanıtını almak sinir bozucu. Yıllardır ekmeğimi yiyen JT Tobacco zam yapmakta 2 gün gecikince onların göremediğini benim ekonomist tekel bayiilerim görmüs ve hemen stokçuluğa başlamış. Tekel'e inceden "stoklamıştır toptancılar zam gelecek ya" diyorsun hemen atlıyor "tabii abi, stoklamışlardır", "stokçu o. çocukları" diyorsun adam bir yutkunuyor ki o yutkunmadan "30 kuruş için yediğimiz küfre bak, ohhh" hissini hemen alabiliyorsun zevkli oluyor her ne kadar ardından muratti içmek hiç zevkli olmasa da...

Bu arada Tülin insanı ile dünkü mailleşmemiz. (Özeline giriyorum Tülin ama çok hoşuma gitti!)

Tln: herşeyi bilmese de olmazz, yarın size gelicem akşam

Onr: Gel, tatlı felan al, elin bos gelme…

Tln: görgüsüz adam, hep getiriyoruz hem kıymet biliyorsun hem de istiyorsun, gerçi sevmediğin halde güllaç yemiştin hakkını yemem ama bari ne istiyosun onu style.. baklava açayım evde istersen

Onr: Bilmem pahalı bi sey olsun.

Tln: arsız , bilmiyorsan getirdiğime de laf etme kafanda paralarım zira

Onr: Fişini de getir, bakıcam.

Tln: olur, kanyonda bitane dondurma varmış külahı 50 milyon ondan alayım sana

Onr: Bol koydur ama, sosuna da bandır, tutti furuttili de eklettir.

Tln:oldu sizin eve de uçarım ordan erimesin diye


4 yorum:

Unknown dedi ki...

şu winston olayına bi açıklık getireyim.bi market sahibi olarak yok kalmadı demek bizim için daha sinir bozucu bişi.insanın elindeki malı nakde çevirmesi kadar süper bi olay yok.(ticaret yapanlar bilir).zam vurgunu eskidenmiş.güngören civarında büyük bi toptancı var.(tekelin).yaparsa asıl vurgunu onlar yapar.küçük esnaf ya da aradaki toptancılar artık öyle zam vurgunu yapamıyorlar.çünkü eskisi gibi önceden haberimiz olamıyor.yani stok yapmaya pek fırsat kalmıyor.ayrıca bu devirde kartonu 35 ytl den en aşağı 100 karton stoklamalısınki bi işe yarasın.
kıssadan hisse onurcum bi sonraki zamda küfretmeden önce bunları bil istedim.
bide tüline elin boş gelme yok fişine bakıcam falan demişsin ya.hatırlatırım bebeğin doğmasına az kaldı.sen de gelirken ne alacağını düşünsen ii olur.

Onur dedi ki...

hemen karşı savunma gelmiş, anacım benim derdim her zam gelme olayında winston bulamamdan kellidir. Meselenin içi - dışı ilgilendirmez beni.

bebege zıbını alır gelirim. Hatta bakırköy pazarından anneme aldırır 5 Ytl'ye cözerim problemi, sen üzme tatlı canını...

Unknown dedi ki...

senin canın sağ olsun.bebeği görmeye gel yeter hediye neymiş.ama çok zıbını var.boşa gitmesin alacağın.bebek bezi alsan onun yerine daha ii.yeni doğan olsun.onlar daha pahalı.

Onur dedi ki...

Eskiden bez mi varmış be, anam cefakarı naylon poşete amerikan bezini sarıp dolarmış kıçıma. Sonra yıkarmış bezleri tabii. İyisi mi ben sana amerikan bezi getireyim, 3 metre ile 6 ay idare edersin sen.