Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazar, Şubat 24, 2008

Kara Kızın gözü yaşlıdır...

Pek özlemişiz Kara Kızım ile birbirimizi. Sabah biraz naz yaptı, zor çalıştı ama sonra alıştıkça açıldı. Öğlende öyle keyifliydik ki sanki hasret çıkartır gibi gittik. Koyduk kulağımıza da place bo isimli ucubelerin meds'ini, allah dağ senin bayır benim... pek özlemişiz birbirimizi, peeek....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

uçan adam senin koydugun müzik zım pırtılarını dinleyemiyom niyekine sen şimdi zımpırtıya kızarsında .. düzeltiyorum se nin muhteşem zevkine güvenerek koydugun süper parçaları dinleyemiyorum .. ne güzel bagladım he konuyu süpermiyim ne .. bu arada sacmalama kontenjenım doldu sen bana küçük bi tiyo versende övgüler yagdırdıgın ıkınmaları bende dinlesem ....10 ur hz. leri