Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Mart 06, 2008

Pause


Hayatımızda şöyle bir "pause" butonu olsa. Bassak ve herşey donsa. Biraz sükunet, biraz kafa dinleme falan... Sonra bir tık daha "play"e devam etsek. Veya basket maçlarındaki gibi dönem dönem 2 mola alma hakkımız olsa, taktiksel felan kullansak onları da ama nihayetinde kullansak. Böyle dur durak bilmeden nereye kadar genç?

5 yorum:

justine_therese dedi ki...

öyle birşey olsa ben play'e basmam yalnız...

Onur dedi ki...

basma sen play'e. Ben yakında eject'e basacağım senin için zati!

Unknown dedi ki...

ya bune şimdi ya.seni okuyanda 40 yaşında hayatın sillesini yemiş (ya da çemberinden geçmiş) berbat .oktan bi hayatı olan serserinin birine tutulmuş biri sanacak.
ya da sanmalımıyız!!!

Onur dedi ki...

sanmamalıyız. ama olmalı pause. buradan yetkililere sesleniyorum. Bakınız...

justine_therese dedi ki...

olmasın zate... keep on movin'