Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Şubat 07, 2008

Milli bir eğitim bakanlığı

Tekrar okullu olmak garip bir duygu. "Eşek kadar adam oldun halen mi okuyon yaramaz?" diyecekler diye insanlarla konuşmuyorum bile. Ama öğrenmenin yaşı yoktu hani?! Şaka bir yana kafa basmıyor belli bir zamandan sonra. Ben ki üniversitede menejerlik oyununun başından kalkar sınava girerdim (-bazen kalkamazdım!) yine yer yutardım dersleri şimdi eve gelip bütün gece hıldır hıldır ders çalışıyorum. Çok laf ettik millete "ineeek" diye rabbimin sopası yok vursun kafama kafama böyle çıkartıyor işte.

Dün okulu teftiş etmeye Milli Eğitim Bakanlığından müfettişler geldi. Okul hem ulaştırma bakanlığına hem milli eğitim bakanlığına kayıtlı. İkisi de ayrı denetliyor. Tabii uçuş okulu nasıl denetlenir derseniz izah edeyim. Müfettiş Pilotaj ders programında 15 abuk subuk (kendi tabiri) ders bulmasına rağmen Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi dersine yer verilmediğini gördü. Hemen müfredatınıza ekleyin dedi. Kütüphanede Atatürk'ü anlatan kitap olmadığını gördü ve kütüphanenin 3'te 1'inin Atatürk ile ilgili kitaplarla doldurulmasını tembihledi. Ayrıca bütün uçuş kitaplarının niye ingilizce olduğu konusunda pek içerledi, filhakika türkçe kitap da yazılmıştır onları koyunuz dedi. Adam gitti, herkesin kafası karışmıştı. Allahtan sınıflarda İstiklal marşı, Atatürk Portresi e Gençliğe Hitabe vardı...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bence sen zorla kaşınıyorsun.bakalım bundan ne zaman sıkılıp bırakacaksın merak ediyorum.

Onur dedi ki...

aa ne alakası var sıkılmakla kızım, hobi mi bu, meslek bildiğin meslek.

Adsız dedi ki...

@gül : kesinklikle haklısın ve takip ediyorsan kimse tepki vermedi adam akıllı. :)

@onur : senin meslek anlayışına diyorum öncelikle...Memlekette yapacak iş kalmadı mı? Bak motor kullanmana bişii demem çünkü gerçekten kullanıyorsun. Araba kullanmana derim çünkü yanındakiyle sohbet edip yola bakmıyorsun.Şimdi ne yapacaksın çok merak ediyorum??? Adamlar sana güvenip 100 kişinin hayatını teslim ediyorlarsa (eğer yeterli görüp eğitim veriyorlarsa-yoksa sonra mı bilemem):
1) uyguladıkları testler yetersiz
2) senin yerine birileri o testleri geçti.
3) ya da adamların boşluğuna geldin ya da geldi.
4) ülkede ki manavı terziyi taksiciyi alıyorlarsa başka...
Gel sen bizi dinle , bu işten elini ayağını çek abi. :)

Unutmadan yazılan not : insan SD ram için aramaz .kküz adamsın. Umarım Raven i aramamışsındır.Sen dua et ki ben o gün sakindim.(yoksa....)Üşengeç yaratık :P Neyse görüşelim diyorum :)

Adsız dedi ki...

pşşşt alcan dimi beni kokpite, ona göre destek çıkıcam sana bak bunnara karşı.

bide gastelere çıkmış hostesler striptiz yaparken pilotlara, yaparız ondan da dimi he dimi, hı?