Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Ekim 04, 2007

olumsuzluk eki

Bu aralar olumsuzluk eki olmak istiyorum bilginize. Fena halde olumsuz olmak, işleri zor koşmak istiyorum. Aslında uyuz olurum böyle tiplere, bir gülümsemeyi, sırıtmayı bile lütuf sanan eşeklere ama işte şimdi öyle bir eşeklik içerisindeyim bende. Eşeklik demişken bir de telefonda konuşmama huyum baş göstermeye başlıyor. İstemiyorum telefonda konuşmak insanlarla, sıkılıyorum, püfflüyorum, adam telefonda derdini anlatmaya çalışıyor benim hiiç canım istemiyor o derdi telefonda dinlemek. Sen kapat, önce sen kapat, yok yok sen kapat insanı olmak istiyorum, ühhühü.... Çok saçmaladım, gidiyorum ben. Gitmek de istemiyorum aslında, kıçımı oturtmak istiyorum ama yeter di mi?

3 yorum:

Tosbaa dedi ki...

Kusura bakma. Bilsem telefonun ahizesini elime bile almazdim. :)))

Onur dedi ki...

vallahi enter'a bastım sen aradın. Blackwater diyorum başka bir şey demiyorum...

Adsız dedi ki...

bende tek o sebebten aramıyom..