Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazartesi, Ekim 15, 2007

how I met your mother

Etrafta alem "lost" anlatırken her şeyi bilen adam emre'nin "how I met your mother" ın 2 sezonluk dvd'lerini verdiğinden kelli, 3 oturuşta 12 bölüm izlemiş bulunmaktayız. Demans sendromuna sokmasa da unutturuyor işte o sırada dünyanın döndüğünü. Gayet geyik 20 dk., sonra bir 20 daha, bir 20 daha derken ihtiyacım varmış sanırım buna...

(how I met your mother ne ola ki? diyenler için http://alpha.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/ )

10 yorum:

Unknown dedi ki...

bundan sonra beni burda sık sık göreceğinizi şimdiden gururla belirtirim.ya bu lost çılgınlığı nedir?ne oluyorda bu kadar seyrediliyor henüz bende anlamadım.ama kendimi tutamadım siparişini verdim.yakında merakımı gidericem.
gülo

Onur dedi ki...

Velkam gülüm, velkam... Sen izle lost'u, böbeeegini düşürmezsen arkandan ben de izleyeceğim.

Unknown dedi ki...

içeriğini bilmiyorum ama korku ve gerilim içeriyorsa tam benlik.testere serisini izlemiş biri olarak (ayrıca tepenin gözleri vs... daha adını burda sayamayacağım bilimum film isimleri) antremanlıyım anlayacağın.bu arada testere 4 gelmiş.ama doğumdan sonra izleyebileceğimi söyledi sevgili eşim.bide çocuğu germeyelim içerde dimi ama.

Onur dedi ki...

bu testerede köreldi artık. Suyu cıktı, 4 gelmis, rocky oldu mübarek. Ben izlersem sana sonunu söylerim, film p.c olur, cocuk da rahat eder.

justine_therese dedi ki...

yaaa... losta laf edilmez. sonra con lok gelir alır ifadeni, volt veledi girer rüyana... how i met your mother da eğlendirir lakin. hele de robinin gençlik videosunun ortaya çıktığı bölümde ben gülmekten ağladığımı bilirim.

Onur dedi ki...

Barney'in gençliğinin (hippi barney) olduğu bölümde yarmıştır beni. Ama en favori bölümüm Ted'in dün gece ne yaptığını keşfetmeye çalıştıkları bölümdür. Bak sen de izlemişsin lost'u, bi ben mi kaldı allaaam izlemeyen?

Unknown dedi ki...

yok yok üzülme bide ben varım.ya acaba izlensin diyemi tüm bu dedikodular.
testerenin ilki çok iiyiydi.3. kusturmuştu domuz sahnesiyle.ya esas oğlan öldü zaten ne keyfi olurki.

Onur dedi ki...

ohoo inceden kıraathaneye döndü burası. Çay yok mu çay?

justine_therese dedi ki...

çay yok da yeşil bi emanetin var bende... hemen elimden çıkarmaya bakıyorum bilesin. kötü kötü sırıtıyo vitrinin en üzra köşesinden...

Tosbaa dedi ki...

Tekzip talep ediyorum: "Şahsımla ilgili olarak yazılmış "her şeyi bilen adam emre'nin" tümcesi isim dışında tamamen yanlıştır. "Hiç bir şey bilmeyen dombili Emre" olarak düzeltilmesini rica ederim. Bunca senedir beynime format atmak için çabalıyorum, bari emeğe saygı gösteriniz lütfen.

Lost konusunda, pembe dizi izlemek gibi bir alışkanlığım olmadığı için yorum yapamayacağım ama Saw, ya da "Hills Have Eyes" gibi kanlı filmlerle zerre kadar ilgisi olmadığını belirteyim. Ayrıca "Hills have Eyes"ın yeni çekilen versiyonu yerine Wes Craven'ın 1977 versiyonunu öneririm.

Aklıma bir kişi daha geldi. Ruh hastası katiller tarafından bolca kan akıtılan film arıyorum diyen varsa Takeshi Miike filmlerine baksın. (i.e. Ichi The Killer, Ōdishon...)

Sevgiyle kalınız...