Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Cuma, Ekim 05, 2007

a.cık ağızlılar!

Nefret ediyorum; laf olsun diye laf söyleyenlerden, konuşmuş olmak için konuşanlardan, öylesine konuşanlardan, ağzını kapalı tutamayanlardan, ne dediğini kendi de bilmeyenlerden, otu boka soranlardan, çok meraklı olanlardan, herşeyi incelemek isteyenlerden, eşek kadar olup çocuk gibi zeka kullananlardan, "o ney?" diyenlerden, amcık ağızlılardan, çene ishali olanlardan, nefes almadan konuşanlardan, cevap vermek için dinleyenlerden, susmasını bilmeyenlerden, konuşmasını da bilmeyenlerden, her boka karışanlardan, izin almasını bilmeyenlerden, hepinizden, tümünüzden, alayınızdan NEFRET EDİYORUM! ohh be...

4 yorum:

Onur dedi ki...

ehehee, winsstooon...

Unknown dedi ki...

al benden de o kadar.bu millet ne çok seviyor konuşmayı.hani bi aralar bi slogan vardı.ağzı olan konuşuyor diye.cuk oturdu desem yeridir.

Adsız dedi ki...

sanki bi çırpıda benden bahsettin gibi beni bukadar sevmen şımarttı beni..

Onur dedi ki...

estagfurul. (son bölümü yazmaya üşendim ondan kısalttım)