Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Çarşamba, Ekim 29, 2008

Gücün yetmedi di mi?

Sonunda bu da oldu, zat-ı muhteşemimin şerbetler akası blogu gençlere zararlı gelmiş olacak ki mahkeme kararı ile tüm blogger kapatıldı. Tabii ben biliyorum sonra memleketi yıkacak hale getirdi benim blogu ayda yılda bir açıp "bakalım yaşıyor mu bu herif, bu kadar çalışmayla ölmüş olabilir bile" diyen güruh. N'ooldu mahkeme pıstı açtı tekrar blogger'ı. (Zaten bazı anayasa mahkemesi başkanları da sıkı takipçilerimdenmiş, dava görmemişler günlerce üzüntülerinden!)

Dayım kısmısı taşınacak "bi el atem hele" mantığı ile pazar günü yanına gittiğimde pek bitap gördüm onu. Boru mu ev alıyor, inşaatlara girişti dedim, aklıma düğünden önceki günlerim geldi. Ev meseleleri, inşaatçılar, vay banka kredisi, vay düğün hazırlıkları, vay elalemin kaprisleri, vay iş - güç derken ben de pek bitap kalmıştım. Baktım dayko pek bitap morallendirmek için playstation, fifa'da iki maç kaybettim direk morali yerine geldi. Kendini Mourinho falan zannetti herald...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ibreti alem için!!sallandırcaklardı seni.. bi agaç vardıya nar mıydı darmıydı.ordan jön bakışlarını atıcaktın...
sonra paşalar gibi salı verdiler blogger cigini..eserle gecemizi gündüzümüze kattıkta bloguna kavuşturduk seni hadi gene iyisin ..()

Onur dedi ki...

Bi kere beni bloguma sen değil kadir topbaş kavuşturdu. Metrobüs olayından sonra herşeyi onun yaptığına inanıyorum. Şirinevler'deki merdivenler hariç tabi...

Adsız dedi ki...

kadiri kim kafaya aldı.. allah allah. ben ve esercazım.. pehhh