Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Cumartesi, Kasım 01, 2008

İsim aranıyor...

malumunuz daha blog mlog meselelerini keşfederken, gelen formda vırt vırt doldurdum sonra bir baktım site adresi otomatik olarka onurblog.blogspot.com olmuş. Şimdi ben bu isimden muzdaribim, değiştiricem. Lakin kafamda milyon tane adres gezmekte, seçememekteyim. mesela: dogubatısentezindenkimseyezarargelmez.blogspot.com veya nazmiyedemirel.blogspot.com veya conksonktunbirazceng.blogspot.com... Var mı senin de aklında önerebileceğin isimler, hemen yaz, (Iyyy Mcdonald's gencturkcell kampanyaları gibi oldu lan bu) ikinci menüyü sana ben alcam, sinemaya da götürcem sonra da bizim eve geliriz, sana pul koleksiyonumu gösteririm!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

www.girme.kolgibi girerler.blogspot.com
sersemmikin mahsülü.blogspot.com
buzlu badem.blogspot.com
bagdata ıslıkçalarak giden.blogspot.com




bu arada niye ismimi yazamıyom dıyar bakır sulve ceza benimi cezalandırdı ya.. nazzülal

Adsız dedi ki...

www.ayak.parmaklarım.30santim.blogspot.com
www.bi bakıp cıkıcam.blogspot.com
www.iktidarsız.bereket.blogspot.com

Onur dedi ki...

zeka parıltısı içeren bir şey istemiştim ama gördüm ki hormonların şelale olduğu abuk gubik isimler çıkıyor!

Adsız dedi ki...

sanada iyilik yaranmıyo..ozaman şey yap... çok pis canım çekti.. çok amaçlı bi isim..

Adsız dedi ki...

tamam. pul kolleksiyonu kaybettim .teselli kolleksiyonu felan yokmu

Adsız dedi ki...

sana zamanında dedik demi adam gibi blog unu taşıyalım diye. Ne uyuz adamsın haaa :)

isim bulamadım valla , bulsam da sen beğenmezsin :) biliyorum çünkü. :)

neyse ben buralardayım...:)

justine_therese dedi ki...

bence öyle kalsın. sonra bulamayız falan.

Onur dedi ki...

kaldı zaten, kalacak da zaten... Gazmış, saldım geçti...