Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Çarşamba, Ekim 08, 2008

Şahit yazdılar...

Sonunda şahit de oldum. Gerçi benim şahitliğim ne kadar geçerli olur orası muamma ama pazar günü çektim lacileri, traş oldum sinek kaydı, doğru nikah salonuna giderken aradı bizim köpek, "hadi olm seni bekliyorlar" şahit olucam ya ağırdan satıyorum kendimi, "beklesinler lan, ne aceleleri var" , "olm çabuk ol, kimliğin yanında di mi?" , "heee ehliyetim yanımda" , "naapcan lan ehliyeti araba mı kullanacan? nüfus cüzdanı getir" , "hay sizin nüfusunuzu s...." diyerek döndüm eve, aldım kafa kağıdımı.

En zevklisi de bana şahit oluyor musunuz dediklerindeydi, yapıştırdım cevabı "hayır olmuyorum" diye! "Wuuuuvv" diye ses çıktı salonda, baktım bizim ki bakıyor gözümün içine "senin gelmişini geçmişini s....rim" mealinde dedim "ben duyamadım iyi evet dediklerini, beraber tekrar desinler bakalım" diye ( laf aramızda nikahtan bir gece önce eser iti anlattı aynısını Etkin ibnesi yapmış diye, oradın kopya çektim ama keyifli oldu)

Böylecene Earl'ün listesi gibi şahitlik meselesinin de üzerine çizik attık...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

neden şaşırmıyorum acaba.ama süper miş.gerçi çakma bi şaka olmuş ama dedik ya süpermiş diye uzatmayalım dimi.
bu arada kim evlendi.ben tanıyormuyum.
benim tanıdıklarımdan (okuldan)evlenen ya da hayatında buna benzer bi etkinlik yapan var mı?
(gül)

Onur dedi ki...

tanıyorsun tabii, volkan iti desem!

Adsız dedi ki...

ben de sana eşşşşeeeğin s... desem :) anca girebildim şeyine... :)

Olm bir daha seni şahit yaparsam,beni bu memlekette ki nikah memurları dııııııııııtttttttt :)))

Senin gerzekliğin yüzünden nikah iptal oluyordu :))) neyse gene yirttın :)

Adsız dedi ki...

erkek mileti işte birkez le yetinmicegini içten içe ima etmiş ... bidaha şahit nedemek ya .. birinle baş ettinde ikincisi ne oluyo.. neyse sen genede ikincisinde beni şayit yaz:))