Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Nisan 10, 2008

Sinek gibi...

Salı günü, sıkıntılı bir sürecin ardından sonunda (ve en nihayetinde!) ilk yalnız uçuşumu yaptım. İnanılmaz bir şeydi, dünyada tek başıma olduğumu hissettim. Deli gibi bağırdım, çağırdım, reklamlardan etki herhalde "su gelir güldür güldür" türküsünü çığırdım. Sonra "ıyy, inşallah com'a basmamışımdır da kuleye ve akabindeki hava trafiğine rezil olmamışımdır" diye endişelendim. Kuş gibi diyemeyiz ama sinek gibi uçtum!!!

http://www.dosyaupload.net/download.php?file=409266

indirin bu sarkıyı. sifre sorarsa: 1234

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sinek dedin de, hani böyle sineğin teki uçar tepende uyuz olursun verirsin bloğu kafasına da yapışır duvara ya, üfff çok güzeldir o be, he, dimi?

Onur dedi ki...

ama veremezsen de bir o kadar gıcık olursun. Zzzzvvvv gelir kulağına yine, ennn tatlı yerindesindir filmin...

Adsız dedi ki...

ilk uçuşunda kendini sinekle kıyaslaman öyle böyle degil yane ikincisinde ne olursun merak konusu oldu benim için uçan adamm.. he ben eser re asılıyom ama söz koparmıcammm..

Onur dedi ki...

İlk uçuşum değil, ilk yalnız uçuşumdu. Valla 30 - 40 oldu, cıbır cillop gibi ucuyom. İnerken biraz sarsıntılı oluyor ama olur o kadar. Sen eser'i bulursan asıl, ben bulamıyorum da!