Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Salı, Nisan 29, 2008

Dayı oluyorum uleeeeynnn....

Annem dedi, ablamın karnında (aslında o karın değil ama neyse!) bir tane mercimek varmış. Dayı oluyormuşum. 5 haftalıkmış. Çok şaşkın ve heyecanlıyım. Milyar defa kuzen olmuş bir insan olarak dayı olmayı kuzen olmak gibi hayal ediyordum ama "cık" öyle değilmiş. Garip. Herkes şokta. Bende şoktayım. İsim düşündük, benim tekliflerim
kız: Şimay Nur Göksu
erkek: Tayyip Zebercet. ("johnny depp" der gibi oluyor "zeber cet" demek!)

ayrıca Mercüment (ercüment ile mercimek arası, ben buldum!), Berceste gibi listenin üst sıralarını zorlayan adaylar da var. Zamanla daha iyileri de çıkar. Şimdilik "dayıı oluyorum uleeeeeyyynnnn"

Not: Tayyip Zebercet'in hatrına geçen gün izlediğimiz "death at a funeral" adlı filmden on numara sevimli bir şarkı koydum yan tarafa. Yamit Mamo kim ola ki diyenler araştırsın.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün :) Sadece sen mi dayı olucan sevgili bencil kankam benim :) Ben de oluyorum :) :) :) banane banane :Pp

buarada görüşelim derim , tabii yere inebilirsen ya da uyumazsan :)

Teklifim karades :Pp

Onur dedi ki...

olm hem ben hem sen dayılık yaparsak ben acırım o cocuga. Biz beraber, al eseri de araya voltran olusturuyoruz farkında dagil misin?

Adsız dedi ki...

Abi Eseri alırsak araya , asıl o zaman o çocuga yazık. Düşünsene *** gücü olucak o çocukta , dokunduğu şey elinde kalacak :Pp Eser umarım okumaz :) yoksa harbi oyar :Pp

buarada geçmiş olsun , cihaz yanmış :( beni arasaydın keşke... Neyse yol gösteren olmuş sana...

Adsız dedi ki...

şimdi bu volkan şerefsizinin üstüne bi yorum yazcaktım buraya ama telekom siteyi kapatmasın diye yazmıyorum hadi, ya da neyse ya benim sitemmi, ulan senin volkan gibi tea, huopp huoop tamam sakin sakin derin nefes, ha ne diyodum len neyini tuttum da elimde kaldı, adımız çıkmış işte. neyse bak onur tuttum kendimi korudum senin siteyi telegoygoyculardan. (bkz: sosyal içerikli blog yorumu)

Adsız dedi ki...

:) Yalan mı (a.q) aksini iddia etsene :) İsmail abinin (okulun kantincisi) buzdolabını bozduğunu , Bilgisayar sınıfında ki bilgisayarların kısa devre yaptığını ve daha binlerce örnek var :)

Onur abicim tatlım :) Aklın varsa bebeyi Eser den kollarsın :) hatta yaklaştırma :) Eser gibi olucağına benim gibi olsun daha iyi :)

Ya da senin kendi deyiminle , yakışıklı :Pp karizmatik :Pp seksi :Pp felan :)))

Neyse Eser yaşıyormuş bunu öğrendik :)

Telekomdakiler var ya , neyse tövbe tövbe :) Sen anladım ama :)

Unknown dedi ki...

dayı olmana sevindim.ama şu soruyu sormadan yapmıycam.sen ne zaman baba olucan he...
bu arada sevgili dünürümü seyrettiğin belli oluyor zebercetten.
kız : elifsu,derinsu,ılıksu,akarsu gibi günümüzün sulu isimleri olabilir

Onur dedi ki...

gül annem gibisin yemin ederim. Ulen ben daha kendim çocuğum ne babalığı?!

Adsız dedi ki...

durum vahim ya baba olcaksın ya babalara gelceksin...