Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Mart 20, 2008

Radyo Eksen...

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4188

kurun bunu, dalga gecmiyorum, mozilla kullananlar kurun bunu. Radyo Eksen eklentisi. O an çalan şarkıyı gösteriyor, isterseniz dinleyebiliyorsunuz, hatta mesela 12 gün önce saat kacta hangi şarkı çalmış görebiliyorsunuz. Ben anlatmayayım siz kurun!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ooo ne bu ya.sen iice uçtun.mecazi anlamda diil bu uçuş dersleriyle siteyi bayaaa boşladın diyorum.sen ne diyosun onur insan.

Onur dedi ki...

valla ne diyeyim cevabı bile 2 gün sonra yazabildiğime göre en iyi bir şey demeyeyim...