Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Eylül 20, 2007

Eser'e tostlu mesaj!

Vardı bir aralar tost muhabbeti memlekette, "tostunu yediysen gel" diye sonra fena halde cinsel içerik halini almıştı. Dün gece Eser geldi küt diye 12 gibi. Saat 4'e kadar ayakları uzatıp sesi kapalı televizyona bakarak yapılan muhabbetin ardından tamamen gerçek manasında tost yapmak istedik. Eser'in tost ekmeklerine salçayı bir sanat eseri edasında sürmesi ile fark ettim Eser ile böyle sümsük sümsük takılmayı özlediğimi...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tamam düzenli tertipli biri olmayablirim ama o tost ekmeğine bakınca her noktasındaki renk tonu diğerleriyle aynı olmalı tamam mı... şimdi burayı çet moduna çevirirdim ama neyse yapmıyim iyi niyetlerimi başka zaman sunarım, bide bide sensin ulen sümsük dübür.

Onur dedi ki...

tamam düzeltiyorum ben sümsük takıldım eser cigarayı yandan çekip clint eastwood gibi karizma takıldı ama olsun yine de iyi vakit geçirdim.

Adsız dedi ki...

eser gel artık nerdesin hiçmi insafın yokkkkkkkkk