Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Pazar, Eylül 16, 2007

Depozitosuzmuş...

Bir süredir kültablasına sigara söndürürken beceremediğimi farkettim. Yuh artık, gerçekten yuh artık ama sönmüyor işte meret bir seferde. Tik oldu, inat oldu daha bir dikkatli basıyorum son fırttan sonra ama olmuyor arkadaş, ben daha dikkatli bastıkça sanki pzvng hiç sönmüyor. Feci taşşak konusu olur biliyorum, farkındayım ama özgüvenimi bile yitirecektim bu konuda. Neyse, öyle böyle derken bu akşam arsen lüpen de içerken bundan bahsettim. Eser sigarayı artık eskiden olduğu gibi dibine kadar içmediğimi ondan sönmediğini söyledi. Oralı olmadım tabii, sallamaz gözüktüm, olabilir tabii abi modlarına girdim çıktım ve eve gelir gelmez yaktım bir sigara, içtim dibine kadar ve gördüm ki dana haklıymış. Şimdi takdir mi etsem, uyuz mu olsam danaya, diyeceğim ama tabii ki uyuz olacağım ki oldum şu vakit itibarıyla.

Micheal Jackson (ne alakaysa) dinlemek var bugün içimde hep. Beat it olabilirdi mesela... beat it, beat it, beat it, beat it
No one wants to be defeated

Yazdıklarımla çok alakasız olacak ama bu akşam hayatın depozitosuz olduğunu kesin olarak anladım. Gerçekten.

2 yorum:

justine_therese dedi ki...

o sorun bende de mevcut. bir de kültablasını boşaltma üşengeçliğinden kelli yanan sigara ile izmaritleri tekrar alev aldırmak gibi bir mallık söz konusu bünyemde.

Onur dedi ki...

Daha büyük kül tablası öneririm. En azından sorununu bir süre erteler.