Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Cuma, Mart 19, 2010

Allahın Tirbuşonu....

Bu aralar çok kese kağıdı bir adam oldum. Hiçbir şey umurumda olmuyor, hiçbir şeyi sallamıyorum. Geçen gün Eser ile farkedip çok güldük geri geri giderken arabanın birine çarptım, çıkıp adamla tartıştık, bindik arabaya gittik. 3-4 saat sonra aklımıza geldi bizim arabaya bakmadık bile bir şey olmuş mu diye... o kadar sallamıyorum hiçbir şeyi. Ama çok da güzelmiş böyle yaşamak, dert yok, tasa yok. Asıl problem normale nasıl döneceğim? Yada dönecek miyim? Dönmeyeyim...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hoşgeldinnnn...yanlışlıkla tıkladım senin sayfayı .yukarıya ikon etmiştim.bi baktım sen bişiler demişin.aaa hayırdır...
bu arada sallamama işi iide çok sakat beya.sonra normal olmak zorlaşıyor.bi dönem denemişliğim var .ruhuma ii geldide sonrası adapte olmak zorladı beni :))

Onur dedi ki...

yooo yoo iyi geliyor, boyle pufur pufur... vazgecmeye niyetim yok..