Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Salı, Mart 23, 2010

3g senin neyine...

teknolojiyi son deminde kullanicam ya, iki saattir ugrasiyorum 3g marifetiyle blog guncelleyecegim diye. benzer mi bu senin ford taunusdan hallice boeing 737'ne. ne yazdigimi yazacagimi unuttum ben de bunlari yaziyorum. neymis, arabayla giderken 3g yalanmis. mecdiyekoyun gobeginde hayvan gibi 3g tabelasinin altindayim ama 3g cekmiyor. nerdee benim dertsiz tasasiz, sabundan daha teknolojik olamayan eski telefonlarim...

3 yorum:

justine_therese dedi ki...

la mecidiyeköy'e geldin de niye haber vermiyosun? biz de bekler dururuz onur inişe ne zaman geçer diye:)))

onur dedi ki...

geldim evet, haberde vermedim ama bir kere sor "niye" diye ki zaten sormuşsun. Valla 2,5 senedir öyle calısıyordum ki (biliyorsun) fena tadını cıkarıyorum simdi, çok yaydım, ama size de ugrayacagım.

Adsız dedi ki...

sen indinmi gök yüzünden.. tek vahi indi diye biliyordum.. onurda inermiş....