Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Ocak 22, 2009

The Lake House

Uzun zamandır bu kadar güzel bir aşk filmi seyretmemiştim. Evet, itiraf ediyorum aşk filmlerini severim ama adam gibi olanlarını. Öyle zıttırı pıttırı romantik komedileri değil. Adam gibi bir hikayesi olacak, mükemmel müzikleri olacak, renkler, kareler, sahneler büyüleyici olacak ve en önemlisi sonu ve gidişatı tahmin edilemeyecek...
The Lake House, aynen tarif ettiğim gibi bir film...
p.s: Carole King - Is Too Late yanda "arka taraf konuşma aranda dinle burayı" bölümünde. Filmden tabii ki...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir şeyi de zamanın da izle :) aradan geçmiş 3 sene sen daha yeni izliyorsun :)

bu filmden daha güzel filmler çekildi bilgin olsun ;)

Adsız dedi ki...

3 SENE ROTARLI ...görmemezlikten gelcen aa ...ne güzel onur bu film yenimi felan dicenki kendini bizden biri gibi hissetsin..:))pat diyede denmezki gercekler acımasız olma adam pilot olcak senin bu sözün mazallah uçarken biyerine bi girer :) sorumlusu sen olursun ibreti alem için ...tekrar yorum yapki gönlünü al garip abisi günahhh..:)

Adsız dedi ki...

Ne gönlümü alacam onu ,gelsin önce kalem soktuğu power zımbırtımı düzeltsin.Bozuldu :(

Onur dedi ki...

Cevap hakkı dogdu bana...

1. Sadistbebek o film seni açmaz çünkü filmde fazla açan yok!

2. Sadistbebek power'ına kalem sokmadan önce çıkan sesi kısmam için karşı bina bana para verdi.

3. nazzulal kimden yanasın anlamadım ama yine de işkillendim.

4. Meşgul etmeyin dükkanın önünü, çakallar siziii...

Adsız dedi ki...

ben sana dedim dimi.. anlar bana asıldıgını... başka taktikler deneyelim .buara yogun degil yogun oldugu dönemde bişe çakmaz o zaman devam ederiz..(((( ben sana ne dedim yorumu düzelt motive et sen varya sen diye başlıcan konuya yelkenleri suya insin ozaman karışmaz bize anladın sen onu .. ONUR BİZ SADİSTLE SEVİYORUZ SENİ sen işinle gücünle ilgilen bize emanet blogun dimi sadistt.:)

Adsız dedi ki...

Kalemi soktun çünkü sese deli oldun , yapma dedik dinlemedin :) Senin yüzünden power taktım diğer makineden :) Allahın uyuzuuuuu ne olcak :))

O film beni açtı canım bundan bilmem kaç yıl evvel :) Sen dert etme :)

Nazzülal için bişi diyemem , sanırım benim tarafımda :) Bilmiyorum seviyormuşuz seni , asıl anlamadığım nasıl sevdiğimiz seni :)

Adsız dedi ki...

sadist burdan sana bi kafa atıcam 9 ay 10 gün sonra baba olcan....:)şimdi bu onur varya ibreti alem için bu yorumları siler... bizde onuru sevdigimizle kalırız .. güzü zati yükseklerde .. hem ne dicem bak sen dernek başkanı ol eserde makbuz keser alalım şuna 737ng zımbırtısını bende çıkışta kolanya dökerim onur'da artık kendisi için kurulan dernege katkılarını yapacaktır fazlasıyla 737ng sonuçta yatıp ..... kalmasın:)))

Unknown dedi ki...

süper bi film di.ecnebiler yapıyo işte.bizde varmı böyle ilginç bi hikaye.biz daha oyuncular yazarken ekranda amaaan sonu şöyle olcak diyoruz.
aferin onur adam ii seçim.

Onur dedi ki...

eyvallah gül, ne bilir bunlar yorum yapmayı, varsa yoksa birbirlerine yazsınlar...

Adsız dedi ki...

sanki biz yorum yapmasını bilmiyoz ahanda sana yorum....

::))hayal gücünün gerçeğe en fazla yansıtılmış halidir böyle bi aşk filmi.bizleri mevcut hayatımızdan alıp rüyalar ile buluşturan, hayal dünyalarına götüren, bir çok kez detayları ile bize ders veren ve her izleme sonrası kafamızda evet aşk bu :)cümleleri oluşturan tutkulu bi film. bazen bir ömür, bazen bir anı, bazen bir gün, bazen ise sadece bir andır o kısacık süreye sığan. bazende bi girdapseni sürükleyen ve sonu olmayan.. aslında her şeyin sonunu kestiremesekte biyerlerde noktayı koyarsın ve aşk biter yerini ise sevgi ve saygı alır..))

sıra sadistte..göster onur abine hamamda nasıl bayılırlar dermişim:......................................(-_-)

Adsız dedi ki...

ne olduda bu yorumdamı.. olmadı..

Adsız dedi ki...

Olmamış RTUK yedik :)))

Adsız dedi ki...

ben yemedim.. ama Onur ,ra baya yedirmişler.. sesi solugu çıkmıyor.. ben sana diyim bu sessizlik hayra elamet degil.. yapmışım yorumumu 10numara bundan iyisi şamda kayısı :)) yorum kıymeti bilen yokki ::::)) sadist senle onurun yeni yazılarında görüşürüz.. burasının yorum kapasitesi doldu.. tırsıyom az buçuk ..sonuçta blog sahibi onur kıcında pervanesi var mazallah:)) şeytan doldurur...:))

ÖZKAN ÇAKIR dedi ki...

güzel film ama saçmalıkları var..