Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Ağustos 28, 2008

Made in Germany

başım ağrıyor, sıcaktan mıdır, kafama kafama yediğim rüzgardan mıdır, sabahın 6'larında kalkmamdan muzdarip uykusuzluktanmıdır, daimi sinüzitten midir bilinmez, yada belki de hepsindendir. Bazen düşünüyorum da misal bugün sabah kalktığımdan beri milyon tane, trilyon tane şey düşündüm. Endişesi, merakı, hesaplaması, ölçmesi ne biliim işte... yine iyi kafa var yaa, hepsinin altından kalkıyor, tamam ağrısı, arızası bitmiyor ama iyi kalkıyor valla. Bazen düşünüyorum sabah gözümü açacağım beyin tatile gitmiş. Hadi onur'cum öptüm yanaklarından tükmüklü mükmüklü demiş, stand by'e geçmiş. Offf düşünmesi bile berbat! Yok olmaz ööle şey... Ben seviyorum kafamı sık sık ağrısa da. Aslan kafam benim. Alman Malı maşallah....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Adamın birinin başı çok ağrıyormuş. Bir çok doktora gitmiş ve tedavi görmüş, ilaç almış çaresi yok. Baş ağrısı geçmiyor. Sonunda bir doktor baş ağrısının adamın aletinden kaynaklandığını bu nedenle onu keserlerse baş ağrısından kurtulacağını söylemiş. Adam buna şiddetle karşı çıkmış. Aradan zaman geçmiş ama baş ağrısına dayanamıyor. Kestirmeyi kabul ederek ameliyat olmuş. Ameliyattan sonra baş ağrısından eser kalmamış. Bir gün terziye pantolon diktirmek için gitmiş. Terzi başlamış ölçüsünü almaya. Bu sırada sormuş adama " Acaba demiş siz aletinizi ne tarafa koyarsınız? Sağ tarafa mı yoksa sol tarafa mı?" Adam bunu duyunca sinirlenmiş ve " Sana ne kardeşim sen ölçünü almana bak" demiş. İçinden de kendi kendine "Acaba benimkinin olmadığını anladı mı !!" diye düşünmüş. Biraz sonra terzi tekrar " Acaba demiş siz aletinizi ne tarafa koyarsınız?" Sağ tarafa mı sol tarafa mı? Adam" Sanana ne yaa. Sen işine bak. Hem niye soruyorsun" Terzide" Efendim pantolonda o tarafa boşluk bırakacağım yoksa bu meret çok baş ağrısı yapar." demiş

Onur dedi ki...

adamın ki de fil hortumu mübarek!

Adsız dedi ki...

dicegim oki ya kestir ya pantulonu bol laştır sanada iyi lik yaranmıyoki

Unknown dedi ki...

o fıkrada öyle değildi ama neyse buda başka versiyonuymuş.hahaha
aman kafanada amma iltifat ettin.sanki allah bi sana çalışsın diye vermiş.bizimkiler menekşe saksı sı dimi.
anyştan edison seni duysa ne yapardı acep.
senin o kafa ıslak kafayla rüzgara çıkmaktan ağrıyodur ya da çok boş şeylerle doludur.
kırmızı bi ışık yanıyomu kenarda doldu diye

Onur dedi ki...

hah bak dogru bir yere parmak bastın. Lisede yıllarca kafayı ıslayıp ıslayıp cıktım ya hala cekiyorum sinüzitlerden! Hayır fazla kız da tavlamadım neden kafayı ıslatıp cıktıysam! Ayrıca edison falan zeki mahlukatlar degilkine, edison öldükten sonra demişler yaw bu adam nasıl oldu, nasıl akıl etti de buldu ışığı neyim diye, gitmişler evine kasayı bir açmışlar "nur suresi" orada öylece durmuyor mu?!