Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Cuma, Mayıs 30, 2008

nato kafa nato onur

Herşey zamanında güzel ve rahatmış. Gelmişim bu yaşa ders çalışmak benim neyime! Kafa sunta olmaya başlamış zaten hep gecikmeli basardı artık daha geç basıyor. Teee ben deftersiz kitapsız lise bitirmiş, ders çalışmadan üniversiteye girmiş adamdım bea... Kampüse giderken "bugün sınav var mı lan?" der, üstüne sınavdan geçerdim. Beheeeey.....

"Arka taraf konuşma aranda dinle burayı" bölümünde yeni bir şarkı ekledim. Hoştur, dinlenebilitesi yüksektir. (morcheeba)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

oh olsun sana müstehaksın, senin yüzünden para politikasıymış devlet bütçesiymiş türk vergi sistemiymiş en abuk dersleri çalışıyorum şu anda, neymiş iktisata gireymişim onur efendi yardım edermiş bana, peh...

Adsız dedi ki...

onurun ipinle kim dede sana kuyuya in gel ben çalıştırim seni:.....))

Onur dedi ki...

gelicen, dicen "onurcum noolur beni ders calıstır, yalvarıyorum, köpegin olurum" dicen, ben de calıstırıcam. Sagda solda "gel ben seni calıstırırım" diyen kurtlara da inanmican!!!

Adsız dedi ki...

çok kötü fena sın... kırıcısında

Adsız dedi ki...

onur hz. leri.. sana inat bu şahsı muhterem kim ise ben çalıştırcam beynen rufen bedenen çalışmadık yeri kalmıcak sen bile apışıp kalcan amanda ne çalışkan ne inek herif olmuş dicen ...onura medine dilencisi olcagına gelbenim şeyim ol neyim ol bulamadım dogru kelimeyi bişe buluruz olcak sen he de ben sana kaç seans saati ne kadar dicem yok öyle 5 kuruşa 5 köfte..

Adsız dedi ki...

yorum yapmayacam :)

Adsız dedi ki...

bu şafsı muhterem senmisinkine:::(

Adsız dedi ki...

hadi ordan bide yalvarırım köpeğin olurum diycekmişim, unutuyosun galiba sana ilk sene verdiğim 3-5 soruyu bile yapamadığını, suni iktisatçı seni.

bide noluyo burda yine ya, o şafsı muhterem benim de köfte kim, inanmayın öyle her yazan isme.

Adsız dedi ki...

Köfte benim ;) üstüme alınmadım ama merak etme , senin oldugun belli zaten , bana bişii diyemez kimsecikle r :)

Adsız dedi ki...

dersi kime vericem onur ben :)))