Başlıkta gayet güzel özetliyor ama yok ben illa açıklamayı da okurum, kıl tüy adamım ben diyorsan anla ki bu blog mlog işleri gereksiz işler. 'Öyleyse sen niye blog takılıyon?' diye sorarsan iki dakka durmam kırarım çeneni. Sana mı sorucam ne takılıp ne takılmayacağımı, istemiyorsan bas git meşgul etme dükkanın önünü...

The Boat That Rocked

The Boat That Rocked
Sıcak film, makara, güzel... Müzikler isa haaarika, biraz eski ama benim kafada...

Perşembe, Aralık 06, 2007

Takatim yoook...

Kışın bu zamanları kendimi bok gibi hissediyorum. Hava karanlık, pis, gece olsun da şu berbat grilikteki havayı görmesem deyip geceyi bekliyorum. Bende de bir leşlik, bir geberiklik, bir uyuşukluk sormayalım gitsin. Herşeyi yapmaya üşeniyorum. İnsan telefon açmaya üşenir mi ya? Sabah kalkmaya gece yatmaya üşeniyorum. O anki pozisyonum neyse o halde kalmak istiyorum.
Her işi erteliyorum sanki sonra yetiştirebilecek gibi. Yakında nefes almaya da üşeneceğim. (gerçekten ne o öyle 2 saniyede bir nefes almak, şöyle 15-20 dakkada bir falan alsak bari, bi tutiim bakalım nefesimi ne kadar gidecek)

22 saniye, üşendim daha fazla tutmaya. Biliyorum fazla tutsam sanki tutmadıklarımın acısını çıkaracak gibi hızlı hızlı nefes alacak bu ciğerler. Ben benim ciğerimi biliyorum bea! Bir de arkadaşlarım fit fit her gece dışarıdalar, hele volkan iti eve girmiyor deyus. Bir de beni çağırıyorlar, ulen ben eve gidecek takati bulamıyorum kendimde sen cafelere mafelere çağırıyon beni.

Ne demiş çinli düşünür, ulu insan Zang Cho Pan "Aaaaayyyy, yok mu beni s.ken..."

Note: Üşendim ama bu haldeyken dinlemeyi çok sevdiğim bir şarkıyı koydum sol tarafa. Çook mayışık, üşen bir şarkıdır kendileri. Üşenmezseniz dinlersiniz, dinlerseniz seversiniz ama üşenirsiniz.... Programımızı kapatırken Smashing Pumpkins'in icrası ile 1979 diyoruz efendim, nice mutlu saatler sizlerin olsun...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Biri beni mi andı? Ulen ben de senin kadar ağır iş yapıyorum gün içinde.Çalışıyorum,gezmek doğal hakkım, tamam haklısın vucut dinlenmek istiyor...Hatta bir noktadan sonra da sinyal veriyor.

Ee hadi eve kapandığını düşünüyorum,nereye kadar sürecek bu iş? Hayat dışarıda evde değil...Dinlenme günün pazar akşamı olmalı,her akşam değil. Bilmiyorum,ben sana her zaman söylüyorum,geri kalan tarafdasın diye ama bir gün anlayacaksın da bakalım ne zaman... :)

Not: sen bu akşam ahmet yarın akşam mehmet dersen bunların başına gelmesi doğaldır.

Not 2 : sen doğduğundan beri "üşengeç" bir adamsın ki :)
-telefonuna pil istedin getirttik , 45 gün oldu yoksun.
- Tinto bııııras filmleri ni geri verecektin 365 gün oldu , hala ortada tintolar yok
- 3 sene evvel fotograf çantası almama izin vermedin , ben getirtirim dedin , hala ortada çanta yok
- evvelki akşam ararım dedin dün akşam aramadın. Üşendin mi acep?

Uykucu adamın hali başka oluyor...ben bunu bilir bunu söylerim... Sen uyumaya devam et,hayat akıppp gidiyor...;)

Onur dedi ki...

1. "bu akşam ahmet yarın akşam mehmet" lafı çok güldürdü beni.
2. tintolar iftirası daha da çok güldürdü. pil konusuna girmiyorum farkındaysan.
3. fotograf cantası, hatırlatsana olm.
4. ben ararım der ama aramam, bu en sevmediğim huyumdur. alıştım da buna. allah belamı versin.
5. Sen bir numunesin.

Unknown dedi ki...

bu sadist bebek isminden tahmin etmiştim ama şimdi emin oldum.demek hala yaşıyorsun.inanmakta güçlük çeksemde olsun bünyeme bu zulmü yapacağım ve senin yaşadığına inanacağım.hey gidi hayatta hiçbirşeyi takmayanın volkanı senden bu kadar uzun ve sonu noktalı cümle duymak pek hoş geldi.demek sende büyüdün.
neyse onur insanı sıra sende.nedense yılın bu zamanlarını bende sevmem.o gri ve is kokan gündüzleri 16.45 te kararan hava...aynen hiçbirşeyi yapmak istemem.yani karnım acıkmasa yemek yemicem sıkışmasam wc ye uğramıcam bile.bide akşama yemek yapmak zorunda kalmasam .
örnek 1:karnım acıktı elma yedim çöpü hala pc masamda yüzüme sırıtıyo.
örnek 2:haşlanması için patatesi ocağa koydum ya şimdi kim gidip bakacak.yanarsa kokusu gelecek nasılsa diyo hala pişkin pişkin yazmaya devam ediyorum.
ama kışın en zevkli yanı yağan yağmuru sıcak bi evden elinde çayla seyretmek.ohhh ...yağan karda olabilir tabi.
müzik süper.

Adsız dedi ki...

bu sadist bebek isminden tahmin etmiştim ama şimdi emin oldum.demek hala yaşıyorsun.(yaşamamam için bana bir neden gösterir misin?) inanmakta güçlük çeksemde olsun bünyeme bu zulmü yapacağım ve senin yaşadığına inanacağım.(inan inan :) )hey gidi hayatta hiçbirşeyi takmayanın volkanı senden bu kadar uzun ve sonu noktalı cümle duymak pek hoş geldi.(eee kuruyoz arada idare et işte ) demek sende büyüdün. (...neyse ben bişii demiyorum sana :) :) )

Adsız dedi ki...

2. tintolar iftirası daha da çok güldürdü. pil konusuna girmiyorum farkındaysan.

iftira değil olm , arşivine bak gör. :)

3. fotograf cantası, hatırlatsana olm. Neyini hatırlatcam sorması ayıp? sen zeki akıllı bir adamsın ama önem vermiyorsun. :)

Unknown dedi ki...

eee ben seni epey bi küçükken bırakmıştım ! bu arada iiyiki bişi demedin.işte klasik sensin volkan .ben daha bişi demiyorum.
(neyse atışıyo gibi olmayalım bu seviyeli sitede)

Onur dedi ki...

şşşşsssttt alooo, kıraathane mi len burası, hadi dağılın evinize, hadii...